7.02.2011 г.

Бившата "Мис България" Симона Величкова: Искаха да ме продадат за проститутка в Турция!


Симона Величкова
Симона Величкова
Мис България`97 Симона Величкова разкри, че след спечелването на конкурса са се опитали да я пласират като проститутка в Турция!
“Спечелих короната на “Мис България” едва на 17 години. Бях малка, неопитна и наивна. Нямах амбициите да съм първа, отидох на конкурса заради чуждите агенции.




По това време Васил Папазов наистина искаше да инвестира в момичета, държеше на морала и възпитанието и не искаше да ги превръща в проститутки. За съжаление, след време се случи това, за което само бях чела преди това - искаха да ме превърнат в момиче на повикване”, споделя Симона Величкова. Красавицата попада на модната мениджърка Мария Михайлова, която прави кастинг за реклами в Турция, казвайки, че има агенция, която е подсигурила работа за момичета.




“В началото всичко ми се виждаше съвсем нормално. Документите бяха уредени и заминах. Мария Михайлова ме убеждаваше, че има модна агенция и работи с най-големите професионалисти, но не се оказа така. В Турция започна да ме запознава с най-различни мъже. Бях отишла, за да работя, имах си гадже и отказах да участвам в тази игра, трябваше да направя нещо, преди да е станало късно”, разказва Симона.

Уплашена, тя се опитва да се свърже с родителите си в България, но я следят изкъсо. “Слава Богу, въпросната Мария явно разбра, че при мен няма да пробие, и ми купи самолетен билет за България. Само не знам колко други момичета като мен са пострадали. Знам, че схемата е работила успешно и е намерила богати мъже на някои моделки. След този инцидент се отдръпнах от модата. Дори едни от най-близките ми хора не знаят за преживяното, това е мръсна игра, в която отказах да участвам”, изповяда бившата Мис България.

блиц.бг




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Flamingo ads



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...