26.04.2011 г.

Защо мъжете обожават орален секс?








Повече от 4000 души в едно интернет проучване признават, че най-много искат орален секс. С други думи, почти всички мъже слагат на върха на любимите си неща в живота оралния секс.

Резултатите от голямото проучване в интернет, показват, че за мъжете оралният секс е "черешката" на сексуалните преживявания с партньорката им. Тези резултати всъщност не са учудващи, тъй като вече се знае, че мъжете обожават оралния секс. Сега само малко по-подробно се обясни защо толкова харесват този вид секс.

На седмото небе
32-годишният Едуард от САЩ написал, че обича да получава орален секс, но и че иска да дава. Това са изтъкнали и повечето мъже. "Няма по-добро чувство от това, което предизвиква оралния секс. Просто се чувствам като на седмото небе ", описва своя опит Едуард.





Щастлив край
"Оралният секс определено ми харесва повече от обичайния секс, т.е. проникването. Особено обожавам когато партньорката ми позволи да еякулирам в нейната уста. Няма по-добро чувство от това ", споделя мнението си 28-годишният Вал, с който другите се съгласиха. Въпреки че някои жени не са склонни към такъв завършек на оралния секс, мъжете все пак го обожават.

Господство
Повечето от анкетираните посочили, че оралният секс за тях предизвиква добро настроение, защото в този момент се чувстват като господари над партньорката си. "Знам, че някои смятат, че това не е нормално, но аз харесва когато жена ми е в такава подчинена позиция,коленичила пред мен и ме задоволява с уста. Аз обичам жена ми и не виждам нищо лошо в това, че тази поза ме възбужда ", открито призна 41-годишния Себастиан. Психолозите поясняват, че става дума за мъж, който не доминира в ежедневието, на работа , така че има нужда да го прави в секса.





Забраненият плод
"Винаги съм фантазирал за орален секс, а дълго ми беше отказван. Когато бях млад, момичетата просто не искаха да го правят, а моята партньорка днес също не иска редовно да практикува орален секс. Мисля, че това по някакъв начин е забранен плод за мен, така че затова ми е най-сладко ", заяви 29-годишният Чарли.

Прекъсване на връзката
На мъжете не им е ясно защо някои жени не искат да упражнява орален секс. "Не мога да разбера, как някои жени не искат да задоволят мъжете си по-този начин. Жените трябва да знаят, че това за нас е върховно удоволствие и че не трябва да ни го отнемат", подчерта 34-годишният Стив, който едновременно е прекъснал връзката си, тъй като партньорката му не е искала да прави орален секс. Може би това изследване ще накара жените малко повече да се замислят за желанията на мъжете.
izvestni.info

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Flamingo ads



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...