23.05.2012 г.

Как да задоволиш еротичен модел

Бившата любовница на Раян Гигс разказва какво я подлудява Бившата Мис Уелс и настоящ еротичен модел Иможден Томас показва за пореден път прелестите си в новия брой на сп. Nuts. Но този път тя разкрива своите предпочитания в секса. В азбучен ред едрогърдата госпожица описва какво я подлудява в леглото и съветва мъжете как да я задоволят.


Имоджен всъщност може да се похвали с богата биография, включително и скандални креватни изпълнения със звездата от Манчестър Юнайтед Райън Гигс, когото едва не разведе.

"За да ме впечатли един мъж, трябва първо да ухае добре. Обожавам, когато си е сложил няколко капки одеколон под ушите", казва моделката.



"Обичам ушите - те са важна ерогенна зона и искам мъжа, с когото съм, да им обръща внимание. Обичам да ми хапят гърдите, и да ми скубят косата. Подлудява ме..." "Секси бельото ме побърква, дългите чорапи също. Обожавам мъже, които ми подаряват дантелени рокли или нещо по-така. Имам костюм на медицинска сестра и на ученичка. Така лесно мога да вляза в роля..."

"Сексът за уикенда е най-вълнуващ. Слагам в сака няколко чифта гащички и знам, че каквото става по време на почивката, си остава там..." "Ако вкарате кубчета лед в любовната игра, това много ще ме възбуди. Трябва само да уцелите точното място... " "Не обичам да нося храна в леглото, защото става много голяма бъркотия. Но виж, шампанското и ягодите са друго нещо..."
"Започнете с лека целувка по устните. След това преминете към раменете... Целувките в началото трябва да са нежни и внимателни, и постепенно да стават страстни..."
 lifestyle.ibox.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Flamingo ads



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...